درباره وبلاگ


به وبلاگ غریبانه من خوش امدی
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • sisiblack
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خدایا تنهام نزار و آدرس loveemee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 90
بازدید کل : 15309
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

خدایا تنهام نزار
خدایا دلگیرم ازت






نظرات شما عزیزان:

دختر خوشمله
ساعت3:39---6 اسفند 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااام عزیزم خوبی؟؟؟؟ خیلی وب قشنگی داری واقعا لذت بردم ممنون میشم به سایت منم یه سری بزنی خیلی دوس دارم از نزدیک ببینمت دوست دارم بووووووووووووس منتظرتم گلم بابای

عسل
ساعت23:39---24 دی 1392
سلام
با افتخار می گم وبلاگ کاملا متفاوت و مفیدی دارید.
دوستان این شماره من یعنی عسل و دوستم سارا که حاضریم با دوستان آشنا بشیم لطفا فقط زنگ بزنید.از مدیر وبلاگ خواهش می کنم این پیام رو تائید کنید یک دنیا تشکر
09125212732

09124710074


Jamal
ساعت15:10---15 آبان 1392
سلام

اگر می خواهید کتاب "آموزش فروتل و کسب درآمد از آن برای وبلاگ" را به رایگان دانلود کنید، به نشانی داده شده مراجعه کنید.

کاملاً رایگان
فقط سریعتر... (Bloging.ir)


Ryra
ساعت3:51---16 مهر 1392
کسب درآمد اینترنتی,کاملا تضمینی
بهترین ومعتبرترین سایت کلیکی ایرانی
کسب درآمد خوب وثابت ماهانه بدون حتی یک ریال سرمایه
از طریق لینک زیر عضو شوید تا از راهنمایی من بهره مند گردید

باکس 24
http://bux.tirage24.com/includes/img/468x60.gif
http://bux.tirage24.com/?r=ghazalak

(پس از عضویت از طریق ایمیل نام کاربری خود را اعلام کنید تا از راهنمایی من بهره مند گردید)


taha
ساعت20:17---25 مرداد 1392
سلام وبلاگ خوبی داری امیداوارم بهتر و بهتر بشه
منم وبنویس بودم و هستم و الانم با دوستام یه چت روم زدم با نام درد چت که دردامون رو باهم بزاریم تو چت روم ما تبادل لینک هم داریم
ازت دعوت میکنم یه سر به روم بزن و خبر بده تا لینکت کنیم در ضمن شما بعد از مدتی که با بچه ها دوست شدی میتونی ازشون بخوای که برات نظر هم بزارن و امار نظرات و بازدیدت بره بالا
با تشکر


ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 9 آذر 1390برچسب:, :: 16:44 ::  نويسنده : ساغر